Jag ser solen.

Solen har gått upp, och jag skymtar den bakom träden. Det är nu den ska väcka oss. Tala om att vi ska fortsätta med våra dagliga göromål. Men jag är inte trött. Jag kan inte sova. Jag är sjuk, och det går verkligen inte. Jag låg i sängen kanske i 40 minuter innan jag tappade tålamodet (någon gång mellan kl 12 och 1). Jag kan inte somna när min hals är så sjukt äcklig och det känns som att jag ska spy hela tiden. Just nu vill jag ha lim, för jag har tänkt pyssla ihop någon sån där Cattis-grej. Uääh. Jag mår illa.

image278

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

Kommentarer
Postat av: Mi

Svar: Om du menar bilder och text i själva inläggen är det bara att lägga markören i den höjd du vill ha bilden, och sedan höger- eller vänsterjutera den, alternativt centrera till mitten. Dessa alternativ finns i verktygsraden bredvid det överstrukna abc:t :)
Hoppas det går bra, tveka inte att skriva igen annars! :)
// Mi.

2007-06-12 @ 08:22:42
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack :)

2007-06-12 @ 18:13:18
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0