Obligatorsik uniform för simskolelärare

image285Ja, vad säger ni? Är detta ett alternativ när jag ska införskaffa baddräkt till nästa termin på simskolan. Skulle inte tro det. Men måste erkänna att jag är bra sugen på att gå i något annat än en heltäckande, tight, blöt baddräkt varje fredag och måndag hela hösten. Det blir faktiskt rätt kallt. Och den här var ju minst sagt sweet. Så typiskt mig att ha ett hjärta där också. Undrar just vad alla simskolefröknar skulle säga... (ja har absolut inte något emot att den införs som obligatorisk uniform för oss simfröknar. Det skulle ju vara så mycket lättare att hålla koll på oss, för barnen. Jag är faktiskt på tal om uniform positivt inställd till skoluniform. Det skulle vara kul, visst?!) Åh, först var det nästan menat som ett skämt. Men jag är seriös, faktiskt, jag vill ha den där baddräkten! Nu. Den är verkligen skitfin! Någon annan som skulle kunna tänka sig baddräkt, förutom när man är simskolefröken?


Kommentarer
Postat av: Anonym

men de är fult med baddräckt:P , kul o ha de på stranden typ fulaste ränderna.

2007-06-13 @ 14:08:11
Postat av: Mickan

Den var fin, men som sagt det blir nog en rolig bränna av den ;)

2007-06-17 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0