Piss-skit.

Just nu mår jag bara piss-bajs-skit. Först funkade inte internet, så jag satte mig för att rita. Det blev inte särskilt bra, och istället la jag mig ned för att sova en tupplur. Och när jag vaknade ville jag bara spy, för hela munnen smakade spya. Dessutom har jag fortfarande ont i magen och halsen, och jag trycker i mig massvis av mariekex hela tiden, som jag sköljer ner med vatten bara för att få det att smaka annorlunda än rutten kompost i munnen. Nej, inte nice. Inte nice alls. Ett annat problem är att jag har värsta dilemmana om vad jag ska göra i sommar. Så mycket man vill, men så lite man kan. Jag blir sur på sånt. Och, som pricken över i får jag orättvisa skitbetyg. Jag pallar itne mer. Det skiter sig bara. Vad är det för idé? Man kan ju lika gärna.. Ja, jag vet inte vad, Men i alla fall. (jag har städat ut mitt skåp idag, och var fett nöjd med mig själv). (parentes två: Påtal omoingenting är jag kokhet också, och tror jag har värmeslag).

image279
Okej, jag googlade först på sämst, och då kom det upp massa bilder på kändisar som ansågs vara sämst klädda. Men ofta människor, är det verkligen det som är sämst i dagens samhälle? Sen sökte jag på dålig och då kom den här bilden upp. (ja, visst var hon dålig på att illustrera ämnet) (parentes 18: fast jag erkänner att jag egentligen tyckte den var fin)

Kommentarer
Postat av: alex

den va typ jättefin ju !

2007-06-12 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0