Rätt, men ändå fel.

image287Jag gillar den här t-shirten. Visst är et kul att tydligt se vad det står. Men grått och gult är en skön mix. Ja, jag gillar de färgerna. Det är bara det att jag har en del gråa kläder. Så blir det alltid. tycker jag något är snyggt köper jag massvis av det. Jag nöjer mig inte med en. Nyligen hittade jag en söt silverväska. Direkt när jag såg den började jag leta efter silverskor (som jag såkalrt hittade på en gång). Ja, jag är bra på att shoppa. Hittar nästan jämt vad jag behöver. Okej, ibland tar det lite tid, men i alla fall. Något hittar man jämt. Men tillbaka till ämnet. Nu älskar jag silver (precis som jag var galen i rött i höstas - jag älskar fortfarande rött, men ändå!). Men mer om det senare. problemet var just att denhär supersnygga trlöjan, som jag älskar färgerna på, ändå borde vara en annan färg! Vilket tragiskt problem. I-landsproblem i sin bästa form, kanske?

Teen hittade jag på Ellos. Såklart till en billig peng! (som vanligt på ellos). Förresten avbeställde jag hela min beställning. bara för att när jag tog bort det jag redan hade köpt i vanliga affärer, blev det för lite. Funderar på att göra en ny, men det får vänta tills jag är hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0