Shopping med silverslantar

Idag skulle jag på stan med Marianne. Och ni anar kanske redan hur det gick. Javisst, jag "glömde bort", eller förträngde hela min ekonomiska planering, som består av sparande, där jag räknat bort en hel del av min kläd- och skokassa.Hihi, jag har dragit in på detta, på grund av semesterbesparingar. Så heter det i alla fall i min hjärna och min ekonomibok. Dock vill någon annan del av mig inte lyssna på detta. Shopping-Cattis känner på långa vägar när det doftar bra köp. Så, detta är dagens shopping. (Klicka på bilderna för förstoring)

  
Det blev en hel del silvershopping. En stor silvrig väska och världens sötaste, och skönaste ballerinaskor med en gullig rosett framtill. Väskan från Lindex, och skorna från Wedins.

 

Ett par roliga vita glasögon fyndade jag också, även dess från Lindex (hör och häpna). Och när jag ändå var i shoppartaget passade jag på att köpa en fin skrivbok, med massa choklad på! Denna från Gallerix, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0