Silverfeber

Ingen kan väl ha missat att metallic är hett just nu. Och silver är faktiskt hetast av de alla. Visst kan man fortfarande kila runt i söta små guldarmband och annat häftigt, men silver är lätt snyggast. Ni kanske förstår att jag drabbats av silversjukan. Något feberliknande. Nejdå. Men på en vecka har de viktigaste färgerna förvandlats till silver, silver och åter silver, i min garderob. Jag köpte silverskor, silverväska, och har även inskaffat ett antal accesoarer i silver. Och nu, ska jag självklart resa i silver också. Wow, en silvrig resväska. Som pricken över i, eller vad säger ni?

 
   
It's cute, all right?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Superfin väska! =)

2007-06-14 @ 11:00:28
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0