Sista plugget för terminene

Till en början kände jag mig riktigt duktig. Jag menar, vi gick ju igenom kapitlena, räknade uppgifterna, och allt var frid och fröjd. Men sedan. Oj. Tillslut pallade jag bara inte längre. Allt blev fel. Allt blev jobbigt. Och spy på fysik. Nej, men seriöst, jag orkar inte prov imorgon. Skönt att man kan ta sovmorgon till lunch i alla fall. Tog en tupplur alldeles nyss, så nu inbillar jag mig att jag har fått ny energi så att jag pallar med fysiken. Jaja, troligt.

image268
Haha. Så härlig bild. Vi skulle fota när vi spelade (ja, istället för att plugga)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kom på att jag älskar regn när jag såg den här bilden

2007-06-04 @ 22:14:29
Postat av: evans

Hej! Såg just din kommentar hos mig! Jag gillar också de första Isfolket-böckerna mer än de sista, men nr 33, Nattens demon (Tamlin!), är en höjdare! Jag döpte en katt till Tamlin och han var en riktig demon. Klöstes och hade sig...

2007-06-04 @ 22:23:39
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0