Sista provet (och omständigheter kring detta)

Äntligen klar. Ja, egentligen är det sommarlov redan nu kan man säga.  Alltså, vi har ingenting kvar i skolan. Så, det är ju ungefär samma sak, som att ha sommarlov. För första gången på mycket länge kom jag hem, och gick runt och städade. Vanligtvis vill jag inte annat än sova och gruva mig inför nästa skoluppgift som väntar runt hörnet. Frågan är om vi har några lektioner på torsdag ens. Det enda jag ska göra är att repetera med kören. Det här ser riktigt bra ut. Det är nästan så att jag skiter i hur det gick på fysiken, bara för att liksom. Det är slut, inget att göra åt längre. Visst, jag hann inte med allt. men som jag sagt tidigare. Det som hänt har hänt, och man kan inte spola tillbaka tiden, hur mycket man än vill. Faktumet kvarstår ju, ändå.

Var hos tandläkaren och gjorde tandavtryck idag. Ska få en skena till underkäken, hur nu det ska lindra min smärta i käken. Men vi hoppas på det bästa, som vanligt. Problemet med att man besöker tandläkaren ära tt man drabbas av massa konstiga syndrom. Nuförtiden är det så att jag blir hypernyttig. Ända sen tandläkaren sa till mig att varje gång jag blev sugen på något, skulle jag dricka vatten, så har det liksom fastnat, i mitt undermedvetna eller något. Det visar sig så att så fort jag besöker tandläkaren så börjar jag dricka fasligt mycket vatten. Jag vet inte hur jag ska tolka det, men under 3 timmar, efter besöket, fick jag gå på toaletten 4 gånger. Det var inte särskilt praktiskt under fysikprovet. (Fast det kan ju vara så att jag blir kissnödig just för att det är prov eller nåt, för under matte B, nationella, hann jag gå på toa minst fyra gånger, med. Och jag kan inte minnas att jag varit hos tandläkaren då)Tror bestämt jag ska gå nu. Ciao så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0