Sol och annat somrigt.

Dagen har i princip bestått av sol, bikini, fysik och mat. Jag har varit ute, dagen igenom. Juförsig inte i solen hela tiden, men i alla fall ute. Jag har repterat lite fysik, om än alltför lite, ätit grillat och annat gott, spelat badminton, funderat på sommaren och bara haft det så underbart skönt. Ja, för nu, äntligen nu kommer sommaren på riktigt. Det känns nästan som att den har hållit inne med solskenet, bara för att slippa se våra deppiga ansikten i klassrummen, när vi kollar ut. Men härdanefter blir det kanonväder, tycks det som. Så det enda man kommer skymta i mitt ansikte kommer vara längtan. Vi har ju knappt några lektioner alls nästa vecka. Vi har fysikprov, visst. Men inte så mycket mer efter det. Snart är det sommarlov ju! Ska nog försöka läsa några rader fysik till innan jag lägger huvudet på kudden och slumrar in.

image265
Såhär såg det ut i morse när jag var påväg ut till solen och värmen. Trevligt värre, snart är det ju slut med skolböckerna också! (förhoppningsvis har man fått lite mera färg också)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad härligt :D har solat hela dagen igår så jag brände mig "härligt" röd, så fick inte vara ute i solen idag =( Jag älskar sommar!

2007-06-03 @ 15:17:13
URL: http://brant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0