Solskensdag

Ännu en dag ute i solskenet. Har dock inte orkat sola. Satt bara en kortis efter lunch. Kunde inte sitta särskilt länge, eftersom solen stekte och jag verkligen kände hur jag sakta men säkert började koka över. Badminton har blivit lite av en favorit. Spelade idag igen. Först med pappa, sen med Macke. Det är superhärligt ju! Sedan kom Jiyan, och hur mycket jag än försökte, förmådde jag inte mig själv att plugga. Helt plötsligt var allt så onödigt att jag lika gärna kunde hoppa över det. Tillslut sa hon: "Jamen cattis, ska vi inte göra det här heller? Nu gör vi ju ingenting." Och det var sant. Det här är det sista. Jag förstår inte varför jag inte kämpar. De sista stegen. Jag är inte motiverad. Jag har nästan tagit sommarlov. Bryr mig inte mer, orkar inte. Allt känns så värdelöst. Det är ju ändå sommarlov snart. Frihet. Nej. Nu ska jag försöka kämpa. Kämpa de sista dagarna. Till min hjälp har jag som tur är två paket mariekex. (På simskoleavslutningen åt jag mariekex som bara den. Den är asgott har jag kommit på!)

Kommentarer
Postat av: Annika

bra att inte sitta för länge i solen! philip fick solsting och svimmade:P inte bra!

2007-06-04 @ 22:07:21
Postat av: Annika

bra att inte sitta för länge i solen! philip fick solsting och svimmade:P inte bra!

2007-06-04 @ 22:07:30
Postat av: Johanna

Sista provet i morgon...sedan är det SOMMARLOV!!!!

2007-06-04 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0