Sommarlov, jiiihaa!

Hej alla glada. Jag vet någon annan som också är glad. Och det är jag. Inte bara för att jag har fått sommarlov, utan också för att jag fick stipendiet. Ja, alltså, jag har vetat det rätt länge, men det har varit "superhemligt", så jag har knappt avslöjat till någon! Så nu ska jag åka på kurs i några dagar i augusti, på Wiiks universitet. Nice värre! Det tråkiga med skolavslutningen var att jag var tvungen att sjunga på tvåornas, och då missade jag klassens egna lilla avslutning. Anna läste upp en supergullig saga (jag läste den efteråt) där alla i klassen var med på något sätt. Det nämndes bland annat om hur jag använder det svenska språket (t.ex att jag har omvänd ordföljd, då jag börjar typ var och varannan mening med ofta). Sedan fikade de också. Men jag fick i alla fall lite, för det blev över. Ska pysa på toa nu. Ciao (ifall nån undrar mår jag bättre nu, även fast min röst är krasslig och jag är lite hängig)

Förresten, nu har vi ju SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: Mickan

SOMMARLOV:D (påhittig kommentar det där)

2007-06-17 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0