Studentdagen och andra problem

Igår var jag och sjöng med kören på 3:ornas avslutning. De hade studentlunch, som vi också fick komma på. Och det var väldigt kul, och mysigt. Sedan sprang jag ner på stan för att göra några sista tappra försök till att hitta ett par leggings med heltäckande tyg. Hittade ett helt okej par, faktiskt. Frågan är om det kommer kännas som om jag kan använda de som jag tänkt. Jaja, ska testa och se hur det blir. Mamma köpte ett stycke vitt sidenband till mig också, vilket jag blev mycket gladish över! Precis vad jag behövde. (Juförsig var det jag som sa det till henne).
Superskojsigt var det i alla fall när kusinen och massa kompiasr tog studenten!

Min rygg blir brun asfort, medan benen fortfarande känns bleka. Jag förstår inte varför. och det värsta är att ansiktet inte får någon färg alls, utan fortfarande ter sig kritvitt, i jämförelse med resten av kroppen. Jaja, jag ska inte klaga. Mamma köpte en mini-pool till Lina idag, så jag har doppat mig några gånger, då jag känt att jag hållit på att koka över. Underbart skönt. Nu vill jag ha sommarlov! Om fyra dagar kommer man stå där, utanför skolan, med ett leende som knappast slockar i första taget. När man sedan insett sin frihet kommer man kuta till busshållplatsen för att färdas hemmåt i ett stekhett fängelse....

Kommentarer
Postat av: alex

haha , jag gillar att du beskriver bussen som ett stekhett fängelse! :P

2007-06-12 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0