Talang 2008?

image294Kolla Cattis! Jag kan böja glasspinnen utan att den går sönder.
Wow, värsta talangen!
Men, de flesta tar nog sönder de. Om de skulle böja en glasspinne.
Jag menar det! Du borde ställa upp i Talang nästa år.

Jag måste erkänna att jag är helt facinerad av Mackes talang. Han förvånar mig varje dag. Vad säger ni, är han inte en trolig vinnare av nästa års talangjakt? Han är ju lätt i klass med Totte! (En annan talang han har är att han kan äta otroligt mycket glass. Han funderade ett tag på att utmana Bert. Dock är det inte säkert att det blir av. Det kostar rätt mycket, om båda de ska äta så mycket de orkar!)

Kommentarer
Postat av: ale

jag kan också böja glasspinnen utan att den går sönder !!

2007-06-15 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0