Tandläkarbesök

Det som har varit bra idag är att jag skällt ut tandläkaren och tvingat de att fixa min käka. Okej, så var det inte men ändå. Såklart pratade jag med min snälla röst och sa att jag hade så förskräckligt ont att de faktiskt var tvungna att hjälpa mig nu. Jag log bara vänligt när hon frågade om jag hade haft ont sedan i måndags (1 vecka? Är du galen?) och svarade, "nej, i några månader". Så nu ska hon sammankalla massa tandläkare, och så ska hon ringa mig om en tid imorgon. Hoppas något händer, äntligen!

image267
Jag älskar den här bilden. Ashäftig. Den påminner lite om Uppsala. Gränden från gågatan, mot dragarbrunn, där  vid bussarna. Dessutom är brunt assnyggt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kom på att jag älskar regn när jag såg den här bilden

2007-06-04 @ 23:11:29
Postat av: cattis!

Johanna: Jag med! Jag bara älskar regn, så underbart

2007-06-04 @ 23:12:00
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: sofia

svar: gina tricot :)

2007-06-05 @ 08:27:07
URL: http://imfeelingthis.blogg.se
Postat av: Annika

påminner inte tjejen lite om lotta?i vår klass?det var de första som slog mig när jag såg den...

2007-06-05 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0