Tråkiga dagar

image282De dagar man har tråkigt ägnar man sig alltid åt massa annat onödigt. Jag har sovit i tusen år, utan att jag varit trött, läst flera bloggar (både bra och dåliga. Eller alla blir dåliga efter ett tag. Det är som att lukta på parfymer, tillslut luktar alla likadant...), duschat, druckit vatten (försökt i alla fall) och kraxat på ett flertal sånger med min trasiga hals. Ingen hit direkt, måste jag medge. Dessutom har jag typ skrivit 18 blogginlägg om just ingenting och raderat samtliga. Nyss kom söta lillasyster uppspringande och visade sin nya bikini, med en underdel av kjol (som sitter ihop med en bikinitrosa). Jag vill ha en sån ju! Skitgulligt. Varför finns det bara på barnavdelningen? Undrar just vad man ska ha på sig på skolavslutningen, om man lyckas pallra sig dit imorn... Tips någon?

Gillar bilden på Kate Moss här bredvid. Jag har precis lärt mig hur man ska sätta bilden sådär i höjd med texten. Tack Mi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0