Vad måste jag göra då?

Det är ganska mycket jag behöver göra. (ska jag säga nu liksom, jag som precis fått sommarlov och är friiii). Som vanligt, för att organisera mig, ska jag göra en lista. (Har inte gjort det på bloggen förut, men nångång måste väl bli den första. Det är ju ändå min internet-dagbok).

Städa rummet (inga kommentarer)
Packa, och skriva packningslista (om jag har lust).
Baka chokladmuffins (känner mig lite skuldmedveten för att jag inte bakade till avslutningen. Plus att jag knappt fick nåt fika själv. Skuldkänslan avgjorde, emh, typ.)
♥  Men! Det finns typ inget jag måste göra egentligen! Fast ska spela lite piano också, hade jag tänkt. Efter att jag bloggar färdigt. (jag har drabbats av natur-ångest: Vänta nu. Något måååste jag väl göra?)

Det viktigaste är definitivt att baka chokladmuffins. Men det är ett stort steg. Undrar om vi har alla ingredienser. Hur många ska jag göra då? (jag försöker säga att jag egentligen inte orkar)

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Ugha, måste också städa.. >__<

2007-06-13 @ 17:12:31
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0