Garderobsbekymmer och ålderdomstecken

Medan jag städade mitt rum i lördags kom jag på att jag hade en alldeles för liten garderob. Jag behöver minst sagt en till. Vet inte hur jag ska få plats med alla kläder. Det är ju proppfullt redan, och jag behöver mera ju! Men verkligen. Grejen är bara den, att jag inte vet vart jag ska sätta den i så fall! Jag kan inte bara trycka in en extragarderob sådär huxflux. Nej, visst inte.

image67

Inser ni drömmen. Såhär ska jag ha när jag blir stor. Helt fullkomligt. Perfekt. Ja, dröm. Hela inspirationen och bilden snodde jag från denna blogg: http://tjoppes.blogg.se. Enda missen med den här bilden var att man ju ville ha ALLA sina skor i garderoben när man ändå fick plats, och då måste det ju finnas fler skohyllor. Exakt såhär bra vill jag ha när jag blir stor.

På tal om ingenting är det typ hemskt att sitta här och skriva, med tanke på att mina händer darrar värre än den värsta gamlingen. Jag fattar inte. Klarar inte av att hålla de stilla. Musklerna måste vara överansträngda. Men ändå. Visst, jag har väl svaga armar, men det var inte så att jag dog på gympan? Det var ju askul med boxning, och det har jag gjort flera gånger förut. Alltså, det är läskigt, och jag menar det verkligen.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag behöver också en ny garderob! Snart sprängs min garerob av alla kläder! Fast jag har redan skor i garderoben. Inte alla, men dem som jag använder :)

2007-03-28 @ 07:02:09
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0