Kostvane-bekymmrerna är många

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag klarar helt enkelt inte av det. Dagarna i ända vakar jag av och an, och har bara lust att småäta. Vad som helst. hjälp. Jag har bara inte insett hur katastrofal min situation är. Mina kostvanor är ju totally kaos. Men om man inte är massa sötslisk på jättelänge, kanske man itne har lust på det längre. Grejen är den att jag inte är sugen på massa godis och sånt, utan, bara för att jag hör någon säga det, och vet att jag ska vara nyttig, så blir jag sugen på sånt jag knappt gillar. Jag vill ha: sourcream and onion cips, glass med äppelbitar och kanel (eller varm kolasås), kokosboll (delicato, en tjej åt det innan kören idag), kladdkaka (jättelänge sen! alternativt chokladmuffins, som jag nyss upptäckt att jag är superduperbra på att baka. Och om någon höll fram en påse dumlar eller haribos lakritsnappar skulle jag ha svårt att tacka nej. Detta går inte bra. Jag måste ränka timmar osv. Får man aldrig äta något gått då? Haha, knäppt. Jag måste plugga. ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså kattis ät och va glad va fan håller du på med :S

2007-03-08 @ 12:41:58
Postat av: Johanna

Jag har insett att ju mer man bryr sig i vad man sätter i sig desto mer trycker man ner sig själv. och det är sant. Det är ingen ide att sätt upp tusen omöjliga mål, som man ändå kanske bryter och känner sig misslyckad för det. Lev och var glad!

2007-03-10 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0