På hotellet i Norge

Nu sitter jag hær på hotellet. Vi har megastora rummet, som ær supermysigt. Efter att ha gjort oss hemmastadda tog vi en promenad ned till Karl Johann, och strultade omkring dær, bland det otroliga utbudet av klæder. Dessværre hade jag inga norska pengar med mig, utan fick drømma mig bort bland tygstyckena. Men det kanske var tur ændå, annars hade alla mina pengar brunnit upp innan jag ens anade røken. Som tur var hade jag så gulliga fastrar att nær jag kom tillbaka till hotellet så hade vi fått en massa toppar i alla møjliga færger som de fyndat på rea på jc. Superskoj. De hittar alltid massa kul. Jag har dessutom varit så duktig att jag kutat på ett løpband, cyklat, och gjort diverse andra syrketræningar. Har precis ætit pizza och ær mætt och nøjd. Nu ska jag kila upp på hotellrummet, før att snart krypa till kos.
Førresten var det helt okej nu i efterhand att blogg.se var segt, eftersom allt ær mycket finare nu. :)

Kommentarer
Postat av: samuel

mostrar?? var min morsa där eller? :S

2007-03-05 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0