Sammanfattning och citat, jao

Kära läsare, detta är veckans citat: "Äter jag en kaka sätter den sig på benen". Komiskt, visst? Det låter allt annat än realistiskt. Hur skulle den hinna dit, innan den ens kommit halvvägs till magen?Och vems kaka? Något av en gåta, vänner.
Äntligen en ny skolvecka till ända. Allt har inte gått som förväntat, men jag orkar inte bry mig för mycket. Det är ju bara fyrtiofyra skoldagar kvar tills jag får sommarlov. Vilket innebär fullständig, total, obegränsad frihet. Inga krav, inga beslut, bara lycka. Dagen för sommarlovet kommer min käke ha hakat sig på bredaste smilet, och det kommer väl sitta kvar tills höststarten antar jag, om jag inte får hjälp av nån läkare som monterar in en tandställning eller nåt. Alltså. Grejen är den att min käke faktiskt brukar fastna. På riktigt.
Det enda jag ska göra de kommande veckor är förutom att räkna matte skriva en labrapport. Inget mer, inget mindre.
Innan jag går och lägger mig, vill jag avsluta med veckans citat nr 2 ( ja, jag är medveten om att man bara kan ha ett, men när jag väl får en idé så får jag inte en, utan flera, så huxflux där kom en till) " Shit, du är ju fet!" :O. Ingen fattar, bara jag och offret, men försök skratta ändå. Jag har hört att ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) den här helgen är skön :D

2007-03-24 @ 01:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0