Shoppingfever

Igår var på sätt och vis en bra dag, men på sätt och vis inte. Jag kom till simskola, inte särskilt peppad, för att vara ärlig, men i alla fall. Väl framme upptäcker jag till min fasa att jag glömt baddräkten. So, what to do? Jag var helt enkelt tvungen att pallra mig hem igen. Men det hade faktiskt varit mysigt att vara med på avslutningen. Som tur var kalrade sig grupperna utan mig. Men stressfaktor nummer ett var min syster som var nere på stan och skulle köpa klänningen jag lagt undan åt mig. Jag messade henne typ hundra gånger, och dampade när hon aldrig svarade. Hela historien är väldigt komplicerad, men det hela slutade lyckligt med att vi båda var hemma välbehållna med en supersöt klänning i vårt förvar (okej, mitt!). Sedan rann hela dagen förbi. Detta är skönheten själv:



Det är detajlerna som räknas. Jag vet att mittenbilden ser helt konstig ut. Den är underifrån, men jag ville att man skulle se hela klänningen. Det är därför.

Idag har jag i princip bara städat. Städat och städat och städat och städat. Men det var det värt. Fick betalt, så nu klarar jag mig ett bra tag :D.
Nu ska jag mysa lite, och sedan sova i mitt välstädade rum. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0