Snart är det sommar!

Tiden går så fort, och trots att lärarna försöker tuta i oss att den värsta är över efter påsklovet, har vi själva förstått att hemskheterna närmar sig. De slutliga proven som ska avgöra våra kunskaper kryper allt närmare, utan att vi hinner förbereda oss. istället tänker vi på maffia, och smyger runt på skolan spända till max med uppspärrade ögon.Det är faktiskt ganska läskigt (okej, nu spårade jag helt från ämnet). Det jag skulle säga vvar att sommaren snart är här. Man känner det på sig. på stan springer folk omkring i bara linne och shorts och solen väcker oss varje morgon ny, och skänker ett hav av värme. Underbart. Och vad tänker en shoppingnörd som jag, sommarkläder, javisst! Detta har jag checkat in.



Det finns så mycket sött. Aldrig förut har jag köpt något från ellos. Men nu plötsligt är det värsta surprise och dom har världens gulligaste kläder för hyperbra pris. Klänningen här kostar bara 99 kronor. Ja, du hör. Och skorna som är underbara kostar fjuttiga 149 kronor. Det liksom sådana skor man söker efter och skulle kunna köpa för vad som helst. Leggingsen kostar 39 kronor. Ni hör ju. Besök www.ellos.se Josefssons kläder är superfina!
ciao bellos

Kommentarer
Postat av: allex

skorna är mina ! påengång

2007-04-03 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0