Abstinensbesvär!

Ojdå. Nu fick jag värsta abstinens-besväret. Jag vill ha muffins. Nu!Minns första gången jag hörde ordet abstinensbesvär. Det var någon sommar sedan, och komiskt nog kopplar jag ihop det till just muffins (bakade muffins någon gång i samband med detta). Ibland blir jag nästan rädd för mitt eget minne. Läskigt att jag kommer ihåg så mycket. Och jag som alldeles nyss var så övertygad om att jag bara kommer ihåg sådant som är nödvändigt att komma ihåg. Yeah, sure.

image247
Baka muffins är jag i alla fall väldigt bra på! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra,bra då kanske vi ska sjunga på semestern? Vi borde bestämma nu när vi ska åka. så vi kan hyra cykel och så

2007-05-21 @ 17:57:50
URL: http://brant.blogg.se
Postat av: Ida

Hahaa...känns som att jag kan ha viss inblandning i detta...

2007-05-21 @ 19:17:14
Postat av: cattis!

ida: hahahahaha, ja kaanske (A) hihi. myssommar! typsikt mig att baka mitt i natten :D

2007-05-24 @ 12:33:08
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0