Alex goes poet!

Idag skrev Alex världens sötaste dikt till mig. På matten när jag satt och höll på med datorn satt hon jättelänge och skrev i mitt räknehäfte. Hon har verkligen ansträngt sig. Jag blev asglad. Hihi. Tack mest bästa Alex! 

image202


CATT
DU ÄR GANSKA SNÄLL
ATT UMGÅS MED DIG
BLIR EN LYCKAD KVÄLL
ÄVEN FAST DU ÄR RÄTT SPECIELL

DU ÄR ALLTID PÅ GOTT HUMÖR
DU SJUNGER SOM EN FÅGEL,
ÄR MED I KÖR

ATT ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET
ÄR FÖR DIG GIVET
DU SKRATTAR NÄSTAN JÄMT
ÄVEN ÅT MINA DÅLIGA SKÄMT

OMKRING DIG DU SPRIDER LYCKA
ATT DU ÄR BRA,
DET MÅSTE ALLA TYCKA

TÄNK VA' TUR ATT JAG LÄRDE KÄNNA DIG
TÄNK VA' TUR ATT DU ÄR KOMPIS MED MIG

FÖR EN JÄTTEBRA VÄN
DET ÄR DU
MED DINA GODA RÅD
DÅOCH NU

DU ÄR ÄVEN VÅR LILLA ESTET
DU ÄR DUKTIG
SÅ FORTSÄTT MED DET

FORTSÄTT VARA JUST CATHARINA
SÅ KOMMER VÅRA MINNEN TILLSAMMANS
BLI VÄLDIGT FINA

Kommentarer
Postat av: therese

haha den var ju faktiskt bra! :D

2007-05-04 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0