Blogg-drogen

Mamma säger att hon har läst att Blogg är den nya drogen för ungdomar. Men jag bloggar itne bara för att. Nej, nu bloggar jag för att jag tycker om så mycket att skriva. jag älskar alla ord. Hur de formar alla vackra ord. Klingar i varje mening. Sjunger i allas hjärtan. Det är precis lika mycket drog för mig som att sjunga och måla. Och läsa. Att skriva är för mig självklart. Det är något jag alltid kommer vilja göra. Vare sig det är på datorn eller inte. Förr kunde jag sitta och skriva dagbok i timmar. Då var det den jag skrev i varje dag. Nu finns det människor som läser min dagbok. Och då tar jag inte med precis allt såklart, men. Så vad säger ni, bloggare, och bloggläsare, är ni drogade eller?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte kan jag påstå att jag ät drogad precis..

2007-05-08 @ 17:40:38
URL: http://brant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0