Dagarna går

Dagarna går. Jag glömmer bort tiden. Igår bloggade jag ingenting. Var i alla fall duktig och städade en massa (hela dagen!). Det kändes riktigt bra. Idag har jag myst med mina släktningar. Åt lunch hos mormor och tillbringade eftermiddagen med mina söta kusiner. Det var supermysigt.
Vissa dagar blir man gladare än andra. Ofta känner man sig så betydelselös och vilsen. Man tror inte man räknas. Tänker att man bara är irriterande. I vägen. Men lika ofta har man fel. När man väl inser det, då blir man så glad. Idag var en sådan dag. Den härligaste människan i världen fick mig att förstå hur mycket det betyder. Bara att bry sig. Jag älskar dig, gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0