Dagen hittills.

Det första som hände var bra. Jag fick värsta idén på bilden. Min bild blev supercool, och jag var hur nöjd som helst. Nästa sak som hände idag var att jag var stutus identifierad på engelska provet. Jag var faktiskt namngiven. Inte illa. Vilka andra har varit med på ett prov? Sedan fick jag dessvärre veta att mitt engelskabetyg skiter sig totalt. Vet inte vad jag ska säga. No comments förrän jag har fått veta resultatet på nationella.

Sen till det tragiska. Ja, jag tycker faktiskt vi alla ska hålla en tyst minut för mig. Kanske i er ensamhet, men snälla visa att ni bryr er. Tänk en tanke i alla fall. Det är så att jag har blivit mördad, dött. Livsgnistan har slocknat. Jag sköts av en ett år äldre tjej. Mordvapen: Banan. Jag säger bara Maffia. (Det värsta var att hon berättade att hon faktiskt drömt att honmördade mig, och såg det som ett tecken).

Till er som inte fattar ett skvatt: I vår skola är det typ en lek där alla fick en lapp med en de skulle döda, och man dödar bland annat med banan. Jag hann döda typ tre innan jag tröttnade, och först nu kom hon och skulle döda mig. Och jag fick typ panik och kutade genom hela korriodren och in på bibblan (dum som jag var) frågade om nån hade spegel, och sen så sa jag "Nej, jag vill inte bli dödad!" Men det kändes mest fånigt, så jag gav tillslut upp, och steg fram bakom skydden av bokhyllor. And now am I dead.

Kommentarer
Postat av: Jehona

Tack så mkt, glad jag blir :)
Ha en fin dag! Kram! /J

2007-05-29 @ 07:43:11
URL: http://jehona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0