Dagens ängel!

Fram till denna dag hade jag inte förstått ett skvatt av kapitel 8, 9 och 10, i kemiboken. Jag kunde verkligen inte ett skit. Jag kunde länge stirra sådär tomt på uppgifterna, utan att ens ana dess lösning. Utan att förstå innebörden av orden. Göra en konstig grimars. Sådär tveksamt. Eller vadå, egntligen, va?! Men idag hände också något bra i mitt liv. En ängel, vid namn Annika gick igenom alla dessa kapitel. Och ni anar inte, men jag fattar ALLT! Hon är bara för bra. Och tur är väl det, för mig.

image248 image249

Tell me how to be such a pretty angel.

Kommentarer
Postat av: Annika

ååh du är underbar! min ängel=)

2007-05-23 @ 15:15:26
Postat av: Annika

jag blev jätteglad när jag läste det Cattis!måste bara säga det...

2007-05-23 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0