En härlig dag

Idag har det varit en härlig dag. Har legat i solen och njutit, pratat och bara slappnat av. Sett ut över väldiga slätter och böljande vågor. Filosoferat, och pratat ännu mera. Blivit glad, lugn, sur, arg, irriterad, överraskad, skrattig och glad igen. Sist och mest blev jag glad. Glad och jätteglad. Ni vet som jag brukar bli, när hela ansiktet är ett enda leende. Jag kan inte sluta le. Jag minns en gång, en speciell gång, då jag log mer än mest. Det är ett brinnande minne, av den vackraste lyckan. Den allra bästa. Men den finns kvar där. Längst inne. Om jag tänker efter, Känslan.

Kommentarer
Postat av: alex

va de samuel som sa det?

2007-05-06 @ 23:04:43
Postat av: Jessica

Jasså är det så =) Det ska jag kolla upp =) tack för tippset!

2007-05-07 @ 07:41:25
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0