Getingbo och funderingar

När jag idag skulle gå ut och sola, och hämtade en dyna på altanen, upptäckte jag till min fasa ett getingbo, under dynorna. Och en enorm getinghona surrar ilsket ut. uuuh. Det har ju inte varit soligt på särskilt länge, så getingarna har i lugn och ro hunnit bygga sitt bo. Det satt fast i dynan. Invävt liksom. Jag undrar hur e gör egentligen. Jag blev alldeles hispig. Sprang därifrån som en galning. Har skrivit på tok för mycket på PM:et, så vet inte hur jag ska göra nu :/.

I alla fall. Vad tycker ni om dessa skor, och, är den här klänningen värd att beställas?

  


Kommentarer
Postat av: Sanna

klänningen e sådär :P men skorna är coola 8)

2007-05-27 @ 15:52:19
URL: http://poskumust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0