Historiemingel och dyl.

Jag sitter här framför datorn, slumrandes. Ögonlocken faller sakta igen, huvudet faller framåt. Jag tror nästan jag somnar sittandes nu på en gång. Men än får jag inte somna, nej inte än. På morgonen hade vi kemi-redovisning och sedan hade vi gympa. Spelade fotboll och brännboll. Efter att ha käkat började vi göra i ordning oss för eftermiddagens trevliga historiemingel. Ni anar inte hur man såg ut! Alla såg så sjukt roliga ut när vi klädde ut oss till historiska personer. Jag var Yassir Arafat. Ja, ni hör ju. Kan ni då tänka er hur jag såg ut? Haha! Vi hade massor av tid på oss, så det var perfekt. Det var flera uppgifter vi skulle göra, för att samarbeta och lära känna nya människor typ. Det var rätt kul. Det hela slutade med att några fick pris. Det var två från vår klass. Julia fick för mest lik sin person. Gissa om jag också var lite stolt? (Hade hjälpt henne massor och fixat hennes hår i en satsar-frisyr, precis som tjejen själv hade på en bild). Alltså ni anar inte, men hon såg exakt ut som henne! Ascoolt, hon var lätt värd att få vinna. Nu ikväll har jag bara hunnit äta och spela piano, och nu sitter jag här, med värkande käke och funderar på om jag ska orka lyfta på häcken och pallra mig ned för att beställa från ellos. Jag undrar jsut. Mest av allt vill jag bara sooova! (ända tills grytidigt imorn då det är skolkampen!)

image256
Sjukt snygg grön färg. Jag vill ha långt hår igen, och detta är vackert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0