Ibland gör jag sånt

Det är så mycket jag borde göra. Så mycket jag inte gör fast jag borde. Jag antar att ni klurat ut vad jag gör istället. Och jag ska inte säga någonting, för ni har antagligen rätt. Ja, ja, ja. Ja, jag sa ju det. Jag äter. Inte just nu, men jag gjorde. Nyss. Sedan fotograferade jag också. Surprised? Okej, kanske inte. Men det gjrode jag i alla fall. Och nu ska jag skriva labrapporter, och sagan (som inte är klar än. Har liksom fastnat..) Borde kanske plugga matte. nationellt imorn igen ju, men pallar jag?

image233 image234 image236

Haha, fy vad äckliga bilder!
God och glad kexchoklad.

Kommentarer
Postat av: alex

hahahah smulor runt munnen euuuuuuw

2007-05-10 @ 21:17:42
Postat av: Johanna

Fräschheten själv :D

2007-05-11 @ 12:18:28
URL: http://brant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0