Kort uppdatering

Igår var det en speciell dag. 17 maj. Ja, det var Norges nationaldag. Det var en väldigt speciell dag, i alla fall om man är norsk. Himlen är bomullsvit och vädret aningen kyligt. Mina fingertoppar är fett-blanka av chipsen jag tryck i mig. Dags att fräscha upp sig kanske. Idag har jag i alla fall hunnit med att kila ned på stan och inhandla en supersöt röd klänning, med vita prickar. Sedan köpte jag de svarta shortsen i en större storlek också. Bella klippte sig. Har lust att göra det jag med, men det måste nog växa ut lite först, misstänker jag. Snart ska jag äta renskav, det är typ den näst godaste maträtten i världen. Promise you. Kemi-pluggandet går skit. Dessvärre.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga 17 Maj! fast det blev inget firande. Har varit i Nili. Mysigt värre. Vi hade allsång i kyrkan. Sjöng flerstämmigt tills vi var riktigt hesa =D vi borde sjunga stämmor tillsammans du och jag.

2007-05-18 @ 20:56:54
URL: http://brant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0