Måste bara säga att

... jag är väldigt trött, men ändå funderar på att ägna de sista timmarna åt att nöta lite kemi. Grejen är bara den att jag ändå inte förstår det sista. Så det känns inte som det är någon idé. Men försöka kan man ju alltid. Tillsammans med glass brukar det blir bra. I alla fall gott.
Jag har i alla fall tecknat en skiss till min saga-bild. Så, funderar på att göra den större, men får se. Är i alla fall nöjd. Det blev som jag tänkt mig. Tanken var från början att det skulle bli en sommar-saga, men jag ändrade lite, och vips var det en romantisk julberättelse. Inte illa va? Gillar i alla fall lovika-vantarna jag ritat. Hihi.

image246
Jag gillar att fotografera. The sunshine, I love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0