My PM is gone.

Ni anar inte hur duktig jag kände mig igår. Jag satt och skrev på mitt PM om Yassir Arafat i ´över fyra timmar. Jag läste, skrev, läste, skrev, omformulerade, finslipade, och hade hunnit komma till den femte sidan, då jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Smart som jag var tryckte jag på Ctrl S innan jag kryssade ned rutan. Till min fasa kom jag på att jag inte sparat den i mina dokument, och bara öppnat den från internet. Och hur mycket vi än sökte hittade vi det inte. Så, gissa om någon var laddad på att börja skriva om sitt PM i maorse. Nej, inte jag i alla fall. Typsikt mig med sådan otur. Jag hatar det. Fast duktig känner jag mig i alla fall idag. För jag har börjat. Börjat skriva om.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åhnej viken otur! :o

2007-05-24 @ 14:10:15
Postat av: Johanna

Näe, jag lider i ditt ställe. Jobbigt!

2007-05-24 @ 17:36:02
URL: http://brant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0