Om orättvisa och framtiden

Ja, jag har misslyckats. Känner mig så otroligt misslyckad. Fattar inte vad jag gjort fel. Det spelar nog ingen roll vad jag gör. Hon har redan bestämt sig. Bestämt sig för att jag inte är bra på dethär. Det är inte bara så att jag tycker det är orättvist och att jag är besviken. Jag vet att jag inte gjorde det sämre än de andra. Jag är helt säker. Vet inte om jag är arg eller ledsen, eller om jag borde skita i det helt och hållet. Undrar faktiskt varför jag sitter kvar i klassrummet. Detta är inte möjligt. Nej, verkligen inte. Det är inte realistiskt. Tragiskt. Jaja, har ju i alla fall kommit på vad jag vill bli: stylist. Vad säger ni?

image259
Förresten, varför inte fotograf? I love my beautiful Uppsala.


Kommentarer
Postat av: Crazypill

Självklart vet jag vad det betyder och vart det användes. Min kille jämförde mig med Hitler på ett ironiskt sätt. Jag orkar bara inte skriva "Ps alla läsare jag är ironisk" i varje inlägg. Men det förstod du kanske. =) Ha en skön kväll!

2007-05-31 @ 17:44:47
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0