Prov och skit

Hela kroppen värker, precis överallt. Jag tycks till och med ha muskler i halsen som tränats. Varje steg jag tar är som en börda. Det riktigt hugger till. Jag vill bara ligga ner, och sova. Så länge det bara går. Orkar inte prata om matteprovet. Egentligen kunde jag allt, men jag blev helt förvirrad. Har gjort massa småmissar, så det känns rätt skit. Hursomhelst räknade jag i alla fall inte någonting kvällen. Jag läste bara igenom och repeterade. Nu måste jag i alla fall räkna igenom matte b till torsdag. Har ett fyra-timmars-prov då... Vi gjorde engelskaprov också. Det muntliga. Vi spelade in när vi snackade. Det var asroligt. Really.

Kommentarer
Postat av: Annika

kul att det kändes bra idag då! matte b är viktigare än a, och du vet att det gick bra innerst inne, eller hur;)

2007-05-10 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0