Shopping is my friend

Idag har jag varit på stan, och äntligen, äntligen lyckats få tag på mina dreamshoes. När jag kom dit, samma dag som de skulle komma, var de redan slut i min storlek. En tjej hade dock lagt undan ett par, men hon kom inte och hämtade ut de i tid, så jag fick de! :) Oh, happy day. Dessutom köpte jag en sweet skjorta i veckan, när jag var på stan med J. Något nice här i världen ändå.


Iih, Jag älskar de där skorna!
Och här kommer den nya favvis-shortan då:


Rutigt is nice.

Förresten, vet någon vad jag ska göra när min Kalender och bild på höger sida har kommit längst ned på sidan, efter alla inlägg?! Jag vill ju ha den som vanligt. tacksam för hjälp! (jag kom på själv!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0