Skol-DM

Idag var de skol-DM, i innebandy. Upp och hoppa klockan sex på morgoen är inte riktigt min grej. Riktigt kul var det i alla fall. I början funkade allt jättebra, och vi vann första matchen mot GUC med 5-0. Matchen efter det losade vi mot Linné med 0-1. Det var sämst, för de var inte bättre än oss. I alla fall så avslutades gruppspelet med en jämn match mot Ekeby, som vi vann med 3-2. Kvartsfinalen förlorade vi mot Livets ord. Det var surt, men ändå rätt skönt, eftersom jag då hann cykla hem innan jag pallrade mig till jobbet. Så gissa vem som var trött på simskolan idag? Mina ben är som betongklocssar, mina fötter helt förstörda (pga sämsta skorna) och psyket totalkvaddat, med tanke på att jag ska plugga matte nu, eftersom det är nationellt prov imorgon. Varför händer det så mycket samtidigt? Jag hinner inte med ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0