Tankens gåta.

Jag bläddrade i kalendern och upptäckte till min förvåning att det snart är juni. Jag låter som en gammal tant om jag säger att tiden går snabbt, men jag har aldrig tänkt på det förut, att den kan gå så pass snabbt. Allt det hemska är snart förbi- I min hjärna har jag redan gjrot kemi-provet. Så jag tänker något i stil med: "Jaja, nu är det över. Det är ju ingen idé att plugga. Vi får se hur det blev sen.." Helt knäppt. Men det blir så. Min hjärna är i psykisk oordning. Men, det har jag lärt mig på kemin! Naturen strävar efter oordning (och så tror de vi ska hålla koll på den liksom). Det kallas hög entalpi, om jag minns rätt. Och så är fallt i min hjärna för tillfället, dessvärre.

Kan du se att detta är ett...                             ÄPPLE?!
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0