Visdom och tankar

Har kommit på att jag alltid lyckas skriva så extremt mycket i varje inlägg. Bra eller dåligt? Inte så många som läser, men bättre än att inte ha några ord alls. I alla fall så har jag inte lyckats resa mig från stolen ännu. Måste bita mig hårt i läppen, samla alla mina krafter och i ett sista avslappnande andetag greppa tag i bordet för att med all min kraft häva mig upp. Det kan jag juför sig föra senare. Kom i värsta diskussionen ang Israel/Palestina-frågan, och nu nr jag ör påläst kan ingen säga hur det verkligen är till mig. Jag kan nämligen allt (och lite till, eller inte...). Ni kanske anar på vilken sida jag står? Cattis loves Israel. Hur som helst tänkte jag bjuda på ett fint visdomsord, för ovanlighetens skull:

"Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de bestämmer sig för att vara"
Abraham Linkoln

Jag tror faktiskt det är så. Jag känner mig lycklig. Jag bara är det. Men hur är det för er andra? Tror ni det är såhär kanske?

Kommentarer
Postat av: Henrik

C-områdena, stödjer du dem?

2007-05-29 @ 20:12:20
URL: http://reyther.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0