Det var konstigt.

Imorse när jag satt på bussen hände en konstig sak. Jag råkade sätta mig på en sån där dålig plats, där man knappt når ned med fötterna till golvet, och inte har någon plats att stöja de mot heller. Jag satt och läste. Det var knepigt. Så jag lade upp fötterna på sätet bredvid mig. Då lutade tanten, som satt på andra sidan gången, över på min sida och drog ned mina fötter. Hon sa ingenting. Bara puttade på mina fötter. Alltså, va? Klart man inte ska ha fötterna på sätet. Men hallå.

Kommentarer
Postat av: ronja

det har hänt mig också! kan folk sköta sig själva liksom:P

2007-11-08 @ 00:17:58
Postat av: alex

hahahahah ofta du inte når ner överallt

2007-11-11 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0