Jobb och dåliga ovanor

Det måste jag sluta med. En dålig ovana. Usch. Jag smittas. Men jag kan inte rå för det. Det bara blir så. Ibland. Undrar just om det är någon som tänkt på det. Nej. Eller kanske. Bara jag.

Men en annan sak. Idag på jobbet. Var tvungen att byta projekt. Det var för många timmar på mitt gamla, så vi fick inte jobba. Istället gick jag en snabbutbildning i kalsongförsäljning. Jag gjorde ett prov. Jag glömde skriva allt. Jag skulle egentligen inte ens få jobba, för jag gjort fel. "Men kom hit imorgon då, så får du göra om det." eh. "Nja. skulle inte tro det va? Den enda dagen jag ska jobba på den är dryga avdelningen är idag. Så." Jag fick jobba. Det gick inte bra. Det var tråkigt. Och tänk så vinner jag inte på Drömresan nu heller! (då kommer jag lacka).


Kommentarer
Postat av: Annika

det var för många timmar? du får förklara imorn...

2007-11-29 @ 23:21:08
URL: http://annikaholgersson.blogg.se
Postat av: Ellinor

Jag fattar inte :P

2007-11-30 @ 09:34:04
Postat av: amanda såklart

men haaallåå, va e svårt o fatta? cattis jag fattar ;)

2007-11-30 @ 10:18:35
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0