Memories 2

image467Okej, lite mera minnen, när vi ändå är igång. Igår frågade min söta syster mig vilken min favoritdryck var. "Vatten", svarade jag såklart. Det är det ju. Hon ville inte vara sämre än mig så hon sa "Vatten OCH fanta är mina favoritdrycker. Vilka är dina TVÅ favoriter?". (Hon är redan inne i nyttighetstänket). "Chocolate Chunk är min andra favorit" sa jag. Det visste hon itne vad det var, Men vi hade i alla fall en likadan favoritdryck. Det var det som var huvudsaken. Men, vadå, chocolate chunk. Jag hade nästan glömt det! Jag gillar inte söta saker i vanliga fall, men den var annorlunda. Det var på Rhodos i somras. Is-mocca (eller något liknande), som inte smakade kaffe för fem öre (bara choklad) med chokladbitar i. Det var sjukt gott. Min mage var inte helt överens med mig. Fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0