Rymddräkt


Idag efter gympan (Berlintest - jobbigt, men man blir så glad när det går bra) gick vi på stan ett tag. Ett ganska långt tag. Jag hittade inte särskilt mycket. Jag letade efter skor. Det finns inga fina. Jag hittade i alla fall en söt klänning. Billig från H&M. Det känns bra. Ska bara testa den här hemma (och helst hitta snygga skor som matchar förstås). Nu vill jag hitta kjolar och fler klänningar. Dock inte i grått. Allt jag tar i blir grått. Dags att köpa mera färg.

Det har förresten öppnat en ny affär i St: Per. New Yorker heter den. Och nja. Ingen tiopoängare direkt. Jag hittade en riktigt snygg klänning. Men den var för stor. Annars bara ett silvrigt linne som Alex tyckte såg ut som en rymddräkt. Men hade jag behövt ett linne hade jag inte bangat. Tror jag. (Fast det var ju klännignar och kjolar jag skulle satsa på. Och SKOR.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0