Tema färdmedel: buss

Jag är motsägelsefull, jag vet. Det bästa jag vet är försenade bussar, eftersom det innebär att jag hinner med de. Men samtidigt är det sämsta som finns när man ska byta buss i stan och den åker precis när man kommer fram, just för att ens buss är försenad. Har ni egentligen tänkt på hur otroligt långt tid man tillbringar på bussen, eller i bilen, eller vilket färdmedel man nu föredrar. Eller hur stor del av sitt liv som faktiskt går åt till att välja kläder. Knäppt. Hur som helst, var det i alla fall en tant som påpekade till busschauffören att han var försenad. Ofta? Jag tror han visste det redan. Och det är liksom inte han som kört bussen hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0