Uppsats? Haha!

Jag har varit ledig från skolan hela dagen. Känner mig riktigt duktig som hunnit med att plugga, träna, jobba och springa runt på stan, på en och samma dag.

Det är roligt att skriva uppsats med Bella. Ungefär en minut efter att jag dragit ett dåligt skämt faller hon ihop på golvet och skriker av skratt. Vi säger att hon är trött. Eller något. Snart har jag nog hjälp henne färdigt, för jag orkar inte skriva mera. Nu. Jag som borde göra min svenska, men jag offrar mig idag. Idag är min snälla dag. Jag hjälper till med uppsatser och så. Alla som behöver hjälp kan höra av sig (Ledsen, klockan är över tolv nu. Inga fler kan höra av sig. Hoppas ni andra blev nöjda iaf.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0