Heia brann!

Brann är Bergens fotbollslag. Bergen i Norge. Där min pappa kommer ifrån, ni vet. De tog i alla fall serieguldet, (eller kommer ta?!). Det var lite kul sådär. En annan sak som är mycket kul är denhär fans-videon. (Den är fett med spårad i början). Sean börjar de sjunga "Heia Brann", och den är helt underbar. Jag bara älskar bergensarnas dialekt. Underbart. Fattar ni något? Haha. Jag är så van, så jag tänker inte på det. Ni tycker säkert det låter som att de har gröt i munnen eller nåt. (När min kusin var här stod mina kompisar som nollor och fattade inte ett skit, fast han itne ens snackade snabbt, som han brukar).


Check it out! Våre hjerter stååår i Brann.

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag kommer från Berrrrgen :) Så var inte så svårt att fatta nej. Roligt att du är halvt Bergensk då. Bra film.

2007-10-04 @ 17:44:29
URL: http://www.celebmode.se
Postat av: Annika

asså jag fattar ingenting, men kan typ inte sluta lyssna på den för hans röst är så skön...

2007-10-09 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0