Hicka!

Jag har hicka. Sådan där jobbig hicka, som inte vill ge sig ens om man ställer sig upp och ned, och sväljer tio gånger. En sån hicka som, efter att den äntligen har gått över, ligger kvar i halsen, sådär riktigt obehagligt, så att man helst bara vill rapa upp den, lite snabbt sådär (men det går inte). En sak är rätt skön, och det är att jag inte har hicka så ofta. På högstadiet hade jag t.ex. hicka varenda lunch i minst ett år i sträck. Det var konstigt. Och komiskt (och lite jobbigt). Dumt att jag inte kontaktade Guiness rekordbok. Jag hade ju lätt kommit med där. Det kan ju inte vara många som har haft regelbunden hicka i ett år i sträck, va? Nej, nu vill jag inte hicka mer.


Kommentarer
Postat av: Sanna

usch då, lät jobbigt d där me hickan ://

2007-10-06 @ 21:53:33
URL: http://harrypotterarbast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0