Igår var en bra dag

En helt underbart skön lördag. Inget jobb. Bara mys. Jag älskar hösten. Jag var barnvakt. Nästan hela dagen (och kvällen). Jag och Paulina gungade och hoppade hopprep tillsammans (ni vet när båda hoppar i samma hopprep, fast bara en vevar). Hon gjorde en skattkarta till mig och jag fick leta bokstäver över hela huset. Hon är världens sötaste. Sedan gräddade vi våfflor hela kvällen. 
Och förresten, påminn mig om att låna en ny engelsk klassiker på biblioteket på måndag. Jag läser Jane Austens Stolthet och fördom på svenska. Den är rätt komplicerad. Man måste verkligen vara koncentrerad för att hänga med. Gissa hur det går när jag ska läsa en av hennes böcker på engelska? Bad combination.

Och va? Det var någon som lämnade en kommentar om size 0. Länka gärna till en blogg så att jag kan läsa eventuella kommentarer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0